Monday, August 16, 2010

dslr kesayangn ku (my baby)


ni la kerja dan hobi aku di masa lapang..
ni camera 1st aku...tyme ni beli camera bginer je..
tp aku syg giler camera ni...camera ni byak berjasa kt aku...
tp malang nye camera ni aku dah jual...
aku jual sebab aku nk upgrade camera yg lg best...
walaupon aku dah upgrade camera lain..camera 1000D ni aku rasa the best of bginer...

yeahh....2x
sekarang ni nikon D90 ni jd my baby kesayangn ok..hehe
skarang camera yg aku gn adalah ktogori pro...
walaupon aku blum pro..hehhe
tp xpe cos aku sekarang masih mendalami ilmu dslr...
sikit2 lama pro la...
yg penting ada minat yg mendalam dan kretif..hehe
aku ada group dslr aku sendiri untuk outing bila free...
kitorg outing bukn suka2....
tp berkongsi ilmu yg ada...besttttt sangat...
bayak sangat ilmu dslr yg aku dpt dr group ni...
aku syukur giler sbb jumpe group nii..
aku jumpe group ni dkat Facebook..
aku join group Alangraphy...


pd asal nye aku tak sengaja beli camera dslr....
bila dah beli & aku tak tawu gn tyme tu....
mula aku rasa rugi dan menyesal...
bila aku dah ada perasaan menyesal....
aku mula untuk belajar cara mengunakannya cos alang2 dah ada baik belajar btol2..hehehe
bila aku dah mula belajar aku mula minat...
aku bayak belajar dr internet,kawan,club,majalah & mcm2 lagi..
bila aku dah pndai sikit...
aku jd minat giler kt ilmu dslr ni..
dn mula aku upgrade camera aku untuk jangka masa panjang...hehe
sekarang minat makin mendalam..hehehe
aku plk masih belajar sampai aku jd pro 1 hari nnti...insyallah..
walaupon aku masih student...
ikot kn memg aku x mampu nk beli gajet nii..
tp aku usaha jgk untuk dapatkan camera ni...
setiap cuti sem aku kerja....
bila dapat gaji aku trus beli camera ni..
hbis semua duit gaji aku...hek3
harga camera ni plk bole tahan....(harga leh dpt moto sebiji)
insyallah kalo ada rezeki aku nk kumpul duit n tambah flash or ape yg patut di tambah..hehe
doa2 kan laaa aku murah rezeki..hehhe



No comments:

Post a Comment