Thursday, August 12, 2010

MaSa uNtUk bErUbAh...???

bila romadhan tiba jeee...bayak kawan-kawan ku dah berubah..
masing2 nk topup pahala,nk upgrade iman n semua ke araha kebaikan..
alhamdulilah.......tp bila lg aku nk berubah ni....bila lg aku nk upgrade iman aku siri...
hurm...aku semakin hari semakin mencari arah tuju ku...

berubah.....
bila aku nk mula belajar...nape sem ni aku lmbat panas ni...
dah sebulan masuk belajar..tp aku still blur tyme belajar...
aku still belaja last minit....belajar,belajar dan belajar...
nape aku rasa bosan dengn setiap subjet yg aku amik sem ni....
arghhhhh.......kenape,kenape dan kenape...

kenape...
kenape aku rasa mcm nk tukar kos jeee..
aku minat art...
mungkin aku x perlu fikir kn lg kos ape yg aku patut tukar..
ape yg penting skng ni,fokus....
fokus kt setiap matapelajarn...
sem ni subjet semua nye membunuh...
hurmmm...munkin disebab kn itu aku rasa tertekan tiap hari...
test,test dan test...
asingment,asingment dan asingment..
arghhhhhhh ini lah realiti hidup student mcm aku...
dugaan mungkin...

No comments:

Post a Comment