Thursday, August 5, 2010

makan-makan bersama kawanku

kt atas antara pic mkn mlm kitorg..hehe
makan malam bersama kawan2 kesayangn ku...
anis myroomet terchenta,nieny my bff,dear shinju & khazin my best frendz...
aku happy giler kawan ngn korg..ngee~
korang sebahagian dr hidup aku..
mlm ni kitorg mkn at kampung baru cos aku dah jnji ngn dorg nk mkn2...
aku dh jnji,so kena tunaikan..hehhe
yg paling kelakar si anis yg demam turut join..
bila nmpk mkanan je trus demam die elok..hak3

mlm ni sebenarnye mlm last aku jumpe nieny muyashi sebelum die balik jB untuk praktikal..
tyme ni last kami bergambar & last kami bersama...
last jugak kami mengiler sebelum die balik JB..hehe
sedih kuwt tyme ni..
tyme2 mcm ni yg aku mls ni..hak3
mlm ni kitorg anta si nieny balik kota damansara...
sedih giler sebenarnye tyme aku salam ngn die..
tp just buat muka selambe cos si mamat khazin tu ada..
so,terpkse laaa buat2 mcm kuat..ngee
bukn ape takot si khazin mengnjing aku je...hek3.
hope persahabatan kitorg semua kekal sampi bila2..
aku sendiri xtawu bila kmi akan jumpa lagi...
aku just tunggu n tunggu die balik KL at 14hb ni..
hehhe...xsabar nk menyewel ngn si nieny ni..
kpd yg berkenaan sila pulang ke KL ngn segera sperti mee segera...
hahahaha


ni plk pic aku,nieny n shinju...
huhuhu.. tepi jln pon leh amik pic....
huhu..but nice pic...ngee

No comments:

Post a Comment