Sunday, August 1, 2010

happy frendship day

paling aku syg dlm hidup aku..
1st my fmily..
2nd my best frendz...
myroomet antara org yg sngt memahami aku..
alhamdulilah aku & myroomet boleh bertahan menjadi roomet hampir 3 tahun..
thanks to anis yg bayak tolong aku dlam pelajaran...
die yg bayak ajar aku...
die yg selalu mengalah dgn aku...
die jgk yg selalu nasihatkan aku dlm byak pekara...
die jgk y byk ajar aku tentg agama..
aku sedar aku masih jahil...
wlaupon die nmpk skema hakikat nye die giler2..hahha
die yg selalu buat aku happy bila aku ada masalh...
die seorng pendegar yg setia..
dan sentiasa memberi nasihat yg memberansangkan..


kini aku jumpe lagi seorg sahabt...
aku sngt happy mengenali die..
bg aku,aku xkesah kawan aku mcm mana..
ape yg penting bg aku..
shbt memahami shbtnye...
susah dan senag bersama...
tp mlg nye permulaan pershbtn kmi diuji dengn dugaan...
dugaan dan ujian yg aku lalui buat aku berfikir sejenak...
aku xnk hilang kawan baik buat kali kedua...
please...i luf my frendz...
aku akn cuba jg persahabtab kmi..
siapa kami???
bia aku dan kawanku sahaja tahu...
masalh yg membuatkan persahatan kmi mkin renggang...
aku kesal dengn ape yg terjadi...
mungkin salah aku kerana aku tidak tegas...
masalh yg dtg dlm masa 1 hari cukup menyakitkan hati ku...
demam aku dibuat nye...
hope perkara yg sama tidak diulangi lg...
aku syg kn persahabatn ni..
aku xnk hilang sahabt ku...
alhamdulilh masalh ni ditangani dgn baik...
aku bersyukur persahabtan ini kembali pulih..
ingat..berkawan dan bersahabatlah kamu kerana Allah..

persahabatan ibarat satu jnji..
sekali kita berkawan...
selagi kita bernafas...
selama-lamanye die tetap menjadi kawan kita..
i luf my best frends n mish u all...


No comments:

Post a Comment