Sunday, August 1, 2010

electrical night

ELECTRICAL NIGHT
dah lama aku x g dner...hehhe
mula laa aku buntu nk pilih bju..
perancngn awl aku mls g dner ni..
last2 aku g jgk cos lepas ni aku xleh join dner ni lg cos aku dh tahun 3...
mlm tu jgk aku fikir nk pakai bju ape...buntu giler pilih bju..
formal laa konon....
pic kt ats hasil nye..gagaa
simple je aku mlm nii...mls nk beria2..huk3

ni pic semua budak pompn clz aku..
pompn clz aku sikit je...
almaklumla kos elektrik more to lelaki...hehehe
senag bila pompn sikit...kami sentiasa bersama..hehe
alhamdulilh sepanjang hmpir 3 tahun kami kenal...
persahatan kami bertujuh tiada masalh..

ni plk antara pic budak laki clz aku yg giler2 n budak2 kos elektrik yg lain..
dibawah jabatn elektrik ada 4 kos lg..
1=elektrik & elektronik
2=elektrik perhubungan
3=elektrik kuasa
4=elektrik mekatronik
walaupon kami semua berbeza clz kuliah dan kos....
tp kmi dibawah satu jabatan elektrik stil akrab....
kitorg umpama satu keluarga dibawah satu jabatan..ngee~

pic diatas antara gabungn budak prempuan bg semua kos dibawah jabatan elektrik...
walaupon kami berbeza kos....
tp kmi sentiasa bersama...hehehe


ni antara pic aku dan ajk-ajk pogram elctrical night...hehhe
mlm ni aku sbgi photography....
so aku leh lepak di belakang tabir...hehe

ni plk pic aku,lily & naib pengerusi jurutek...hehe
kawan ku yg giler2...
mlm ni byk jugak kengn sebenarnye...
aku di dajali oleh classmet aku..hahha
meja kmi dapt cabutan bertuah...
aku di minta naik ke pentas untuk mengmbil hadiah tu...
sampi kt ats pents aku dipakse berduet bersama naib pengerusi...
huh...nk marah jugak aku tyme tu..huk3
malu jgn ckp laa tyme tu...tp bila aku pikir,aku senior..
so aku naik ngn selambenye..hehhe
bebudak elektrik memg best laa...ngee~





No comments:

Post a Comment