Tuesday, August 17, 2010

test oh test...!!!

sepanjang minggu ni test sesaje...
tension aku dibuat nye...
tp nk buat mcm ne..
ini la realiti kehidupan seorang pelajar...
kalo test setakat masuk 1 bab xpe lg..
ni masuk ber bab2...haha
mula minggu ni keja aku belajar jeee...haha
sebelum ni xda maknenye aku nk belajar..
ni lah masalah kalo belajar last minit...gelabah...
bila dah belajar last minit...
xtido malam adalah pekara biasa..huhu
siang2 xnk stdy...dah lewat mlm baru stdy sampi ke pg...
itu laa diri aku disini..huhu


bila aku dah belajar...
aku ada satu masalah..
nk tawu masalah ape...haha
wifi laju giler..mula laa..
belajar sambil facebooking..huhu
dugaan btol..
sambil aku belajar,sambil aku on line..
pekejadah nye belajar mcm tu..hahah
ntah laa...
aku ingat lagi kata2 ni...
STDY SAMBIL LEWA..
TAK MUSTAHIL RSULT AKN KECEWA..
menakot kan...huhu
tp memg btol kata ni kalo kite fikirkn...
haish bila aku nk belajar ngn serius ni..
sem ni laa paling bayak sabjet yg membunuh...
sem ni jgk laa aku bayak main...
hurmm....

No comments:

Post a Comment